Våra plattformar:

Vi når 8 av 10 svenskar – varje vecka

Det är genom rätt distribution som dina kampanjer når ut och skapar effekt.
Genom oss når du svenska folket – eller precis den målgrupp du vill kommunicera med.
Via flera av Sveriges största och mest populära sajter skräddarsyr vi synligheten för din kampanj.

 

Via Aftonbladet når du 5,8 miljoner svenskar – varje vecka. Aftonbladet har en nära relation med sina besökare, via exempelvis livesändningar, chattar och liveflöden. Här kan du med kreativa format bygga snabb räckvidd via starka premiumplaceringar på startsidan, eller nå dina målgrupper med datastyrningar och i nischade kontexter som Sportbladet, Godare, Livsstil och Min Ekonomi.

 

Via Svenska Dagbladet når du en framåtlutad och nyfiken målgrupp med högst snittinkomst av alla besökare på digitala nyhetssajter. Det är en brusfri kontext där besökarna stannar länge.

 

Via Omni når du en urban, köpstark och högutbildad målgrupp som nyfiket anammar ny teknik och gillar att ligga i framkant.

 


Blocket når du besökare i köpmodus, med tydlig lokal förankring. Varje år förmedlar Blocket för omkring 700 miljarder. Här finns unika möjligheter att möta dina målgrupper i en unik kontext.

 


Via Klart når du 1 miljon svenskar som varje vecka planerar sin vardag baserat på vädret. På Sveriges största kommersiella vädertjänst finns möjlighet att skräddarsy budskap utifrån säsong, årstid och väder.

 


Via tv.nu når du 1,2 miljoner svenskar i ett spännande modus, i en brusfri miljö. Tv.nu är Sveriges största tjänst för tv och streaming.


Läs mer om räckvidder och målgrupper på våra sajter

Schibsted Brandstudio Logo